O nas

Kilka słów o nas

Oferujemy wypoczynek w dwu, trzy i cztero i sześcioosobowych domkach letniskowych.

Domki wykonane są z prawie całkowicie z drewna, w upalne dni jest w nich bardzo przyjemnie, natomiast w razie niepogody łatwo je ogrzać. Gwarantujemy wysoki standard naszych domków letniskowych. Wyposażone są one w: łazienkę, pokoje oraz aneks kuchenny. Każdy domek posiada pełne wyposażenie meblowe: sofę, łóżka, krzesła, szafy, stoliki. Ponadto we wszystkich domkach jest dostepne bezprzewodowe połączenie z internetem.

Znajdują się na uboczu miasta, co zapewnia ciszę i spokój, a dodatkowo znajdują się niedaleko plaży. W sprawie rezerwacji prosimy o kontakt za pośrednictwem naszego adresu e–mailowego.

Atrakcje Turystyczne Łeby

Rejsy statkami turystycznymi do Wyrzutni Rakiet po jeziorze Łebsko

Rejsy odbywają się codziennie. Do wyboru trzy stylizowane statki. Trasa rejsu biegnie wzdłuż wybrzeża jeziora Łebsko, będącego częścią Słowińskiego Parku Narodowego. Rejsy odbywają się w obie strony, po 20 minut każde płynięcie.

Samolotowe loty widokowe, zapoznawcze nad Łebą.

Wycieczka taka trwa 15 minut, ale jakie wrażenia i wspomnienia zostają ona na długo w pamięci tych, którzy skusili się na ten nietypowy sposób zwiedzenia miasta. Uczestnik ma może zapoznać się z pilotażem maszyny.

Przejazdy Kolejką Bajkową ulicami Łeby, w kierunku wydm ruchomych i do Parku Dinozaurów

Bajkowa Kolejka to dobry sposób na zwiedzanie miasta, szczególnie dla najmłodszych turystów. Kolejka swój przystanek ma przy kinie Rybak, na ul. Wojska Polskiego. Organizowane są też przejazdy dla grup zorganizowanych.

Będąc w Łebie nie zapomnijcie zwiedzić Trójmiasta i miasta Lębork!

W biurach informacji turystycznej można uzyskać informację o planowanych wycieczkach fakultatywnych. Ciekawych miejsc i zabytków nie brakuje również w samej Łebie. Zachęcamy do zwiedzania miasta z przewodnikami turystycznymi.

Restauracje, kawiarnie, bary, pizzerie, puby, dyskoteki, bary na plaży

Kuchnia regionalna Łeby to przede wszystkim kuchnia rybna, ale nie brakuje restauracji serwujących dania z kuchni europejskiej. Bogata oferta nocnych klubów przyciąga do Łeby miłośników nocnych szaleństw.

Baza noclegowa obejmująca domki, kwatery prywatne, hotele...

...pensjonaty, kwatery m.in. nad morzem, campingi. Obiekty całoroczne i sezonowe. Każdy znajdzie tu coś dla siebie. Co ważne, rezerwację proponujemy zrobić z duży wyprzedzeniem, w sezonie letnim odwiedza nas ponad 100 000 turystów.

Opinie

"Kilka dni temu zakończyłam swój urlop, z którego jestem bardzo zadowolona, odpoczęłam za wszystkie czasy. Urlop wraz z przyjaciółmi spędziłam w Łebie, w skandynawskim domku na campingu Intercamp84. Domek był w pełni wyposażony - aneks kuchenny, łazienka, wszędzie pełen sprzęt. Te czerwone, małe domki były po prostu przepiękne. Codziennie zwiedzaliśmy coś nowego, wieczorem wracaliśmy do domku, gdzie na tarasie organizowaliśmy grilla lub po prostu miło spędzaliśmy czas. Aneks kuchenny w pełni wyposażony, więc oszczędziliśmy na wydaniu w knajpach (śniadania i kolacje sami przyrządzaliśmy). Generalnie wysoki standard. Rezerwacja przez internet więc też bezproblemowo. Polecam każdemu wypoczynek w skandynawskich domkach w Łebie, ja z przyjaciółmi jesteśmy bardzo zadowoleni. Wystawiam tym domkom najlepsze referencje, jakie tylko mogę. Polecam każdemu."

about-1

Trochę Historii

1984

Zakończenie budowy największego ówcześnie w Polsce pola campingowego InterCamp’84. Otwarcie połączono z organizacją 45 światowego zlotu FICC.
1984 rok - 45 zlot FICC Rally - zebranie polskiej ekipy.

Krzesełka chyba od tego samego producenta - pewnie Polsporty.

PS. Specjalne podziękowania dla Pana Bogumiła Mierkowskiego za udostępnienie zdjęć.

Organizacja zlotu środkowoeuropejskiego.
Organizacja zlotu FICC.
Rozpoczęcie prowadzenia pola InterCamp’84 przez naszą spółkę.
Rozpoczęcie prac inwestycyjno-remontowych prawej części InterCampu.